بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آب / فروش شیلنگ آب | لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

فروش شیلنگ آب | لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

شیلنگ ها کاربردهای زیادی دارند. عموماً از آن ها برای انتقال مایعات به ویژه آب از جایی به جایی دیگر استفاده می نمایند. برای بسیاری از افرادی که از این محصولات کار می گیرند، آن چه مهم می باشد، کیفیت کالا است. به این ترتیب سعی می کنند تا برای تهیه آن، به مراکز فروش شیلنگ آب معتبر سر بزنند. از این طریق در کنار این که می توانند به تهیه کالا بپردازند، تازه ترین لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار را هم به دست می آورند. باید گفت این محصول نیز قیمت های آن، مانند سایر کالاها، بالا رفته است. 

فروش شیلنگ آب | لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ انواع شیلنگ را می شود از فروشگاه های متعددی تهیه کرد. برای مثال، می توان به فروشگاه ها آنلاین مراجعه کرد. در اینترنت، به راحتی می شود سایت های گوناگونی را یافت که در این حوزه فعالیت می نمایند. آن ها در برندها، کیفیت ها، رنگ ها و موارد کاربرد متفاوتی شیلنگ ها ار عرضه می کنند. خرید از این طریق بسیار ساده است و برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر اینترنتی، نیازی نیست که سرگردانی زیادی بکشید؛ تنها بسنده به نوشتن چند عبارت کوتاه می نمایید و سایت مورد نظر ار می یابید. 

در هر صورت، اینترنت به بازار بزرگی از کالاها مختلفی تبدیل شده است که در آن هر نوع محصولی را به ویژه شیلنگ ها را می توانید بیابید. تهیه کالا از این طریق مزیت های مختلفی را نیز دارا است که می شود به ارزان قیمت بودن، در دسترس بودن، ارسال رایگان محصول، بدون محدودیت وارد شدن و تنوع زیاد کالا در این مرکز همراه، اشاره کرد. 

شما همچنین در هر ساعت از شبانه روز که خواسته باشید، می توانید وارد این فروشگاه ها شده و به خرید شیلنگ ها در انواع متفاوتی بپردازید. از این طریق می شود شیلنگ وارداتی و همچنین تولید شده در کشور را پیدا کنید. در کنار این به دست آوردن، قیمت شیلنگ آب صنعتی و خانگی نیز از این راه امکان پذیر می باشد. 

شیلنگ های آب ایرانی برندهای مختلف

شیلنگ های آب ایرانی برندهای مختلفدر کشوران ایران، کارخانه های متعددی وجود دارند که انواع شیلنگ را می سازند. آن ها برندهای مختلفی هستند که در جای جای ایران فعالیت می کنند و سعی می نمایند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولاتی در خور توجه را تولید کرده و روانه بازارهای خرید و فروش نمایند. مارک ها، بیشتر به کیفیت کالای شان از موارد دیگر اهمیت می دهند.

دره هر حال، اگر می خواهید که محصولات این برندها را به دست آورید، خوب است که سری به شعب رسمی آن ها و یا سایت های اینترنتی ای که راه اندازی کرده اند بزنید. به این ترتیب با تازه ترین کالاهایی که ساخته اند آشنا خواهید شد و در کنار این، به خرید آسان محصول با نرخ های بسیار مناسبی، بپردازید و آن را تحویل بگیرید. 

در کل، شیلنگ ها را از مواد اولیه متفاوتی می سازند. آن ها را در گذشته از پلاستیک های نا مرغوب تولید می کردند؛ اما امروزه برخی از آن ها را از جنس پلاستیک ها نوع پلیمری می سازند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. از این مسئله هم نباید گذشت، هنوز هم شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از پلاستیک های نه چندان مرغوب، اقام به ساخت شیلنگ می نمایند که محصولات شان چندان دوامی ندارد و به زودی خراب می شود. طبعاً چنین کالایی ارزان است و مشتریان کمی هم دارد. 

مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ

مرجع خرید و فروش انواع شیلنگمراجع متفاوتی را می توان در گوشه و کنار کشورمان پیدا کرد که در آن خرید و فروش شیلنگ در انواع متفاوتی صورت می گیرد. از آن ها می توان هر گونه رنگ و برندی از شیلنگ را که خواسته باشیم، تهیه کنیم. باید گفت که تنوع در شیلنگ ها زیاد است؛ زیرا موارد کاربردشان با هم دیگر فرق می کند. از آن ها در این امور استفاده می نمایند: 

  • شیلنگ باغبانی 
  • شیلنگ آبیاری 
  • شیلنگ فشار قوی 
  • شیلنگ آب خانگی 
  • شیلنگ کشاورزی 
  • شیلنگ آب کارواش 
  • و غیره 

همان گونه که مشاهده می نمایید، برای صنعتی شیلنگ ویژه ای استفاده می شود. مثلاً انواع شیلنگ فشار قوی، اصولاً در کارواش ها و صنایع اتومبیل سازی کار برد دارد. از طرف دیگر کارواش شیلنگ سازی هم از همین نوع استفاده می نمایند که باعث می شود تا بهتر بتوانند، ماشین ها را با آن شستشو دهند و تمیز نمایند. 

لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار

لیست قیمت انواع شیلنگ در بازار اگر به دنبال این هستید تا تازه ترین قیمت انواع شیلنگ آبیاری و صنعتی را به دست آورید، بایستی به مراجع مختلفی سر بزیند. هر کدام از این محصولات را مراجع به خصوصی هستند که عرضه می دارند. برای نمونه شیلنگ های صنعتی را بیشتر فروشگاه هایی عرضه می کنند که محصولات صنایع را به فروش می گذارند. در کنار این، نوع خانگی این گونه از محصول، بیشتر از جانب فروشگاه هایی که لوازم پلاستیکی ارائه می دهند، صورت می گیرد که در سطح شهر می شود آن ها را به سادگی پیدا کرد و خرید را انجام داد. 

در هر صورت، از هر کدام از این ارائه دهندگان می شود قیمت های روز را نیز به دست آورد. البته به دلیل تنوع بالایی که این محصولات دارند، بهتر آن است که از طریق اینترنت اقدام به تهیه لیست نمود. این کار در اسرع وقت انجام می شود از جانب دیگر، وقت و انرژی تان را هم هدر نمی دهد. باید متذکر شد که انواع شیلنگ ایرانی و خارجی در بازار به فروش گذاشته می شوند که هر کدام از آن ها، دارای نرخ ها جداگانه ای هستند. شرکت هایی که در کار تولید انواع شیلنگ می باشند، کالای خود را نرخ گذاری می کنند. 

آن ها بر اساس، نوع متریالی که در آن به کار برده، نوع خرید و فروش، اندازه و قطرع شیلنگ و موارد کاربرد آن، اقدام به ارزش گذاری محصولات شان می نمایند. 

مدل های مختلف شیلنگ آب

مدل های مختلف شیلنگ آبشیلنگ های آب، انواع گوناگونی دارند. آن ها را بر اساس کاری که از آن ها استفاده می کنند، دسته بندی می نمایند. به همین دلیل است که دارای مدل های گوناگون هستند. اما شیلنگ های آبیاری از لحاظ ساختاری اگر خواسته باشیم ملاک قرار دهیم، آن ها از جنس های پی وی سی و لاستیک می سازند. طبیعتاً نوع پی وی سی بهتر است. 

از جانب دیگر، در برخی از شیلنگ ها نیز نخ به کار برده می شود که همین نخ ها هم از خود دارای کیفیت های گوناگونی اند. استفاده از نخ در تولید شیلنگ آب، سبب می گردد تا انعطاف بیشتری پیدا نماید و از سوی دیگر، عمر آن هم طولانی شود. با همه این ها شیلنگ ها را در رنگ های متفاوتی نیز می شود پیدا کرد تهیه نمود. 

در این جا به چند نمونه از رنگ های آن اشاره می کنیم که برخی از آن ها برای موارد خاصی به کار برده می شوند: 

  • شیلنگ در رنگ آبی 
  • شیلنگ در رنگ قرمز 
  • شیلنگ در رنگ صورتی 
  • شیلنگ در رنگ مشکی 
  • شیلنگ در رنگ بنفش 
  • و غیره 

واردات بهترین شیلنگ های آب به ایران

واردات بهترین شیلنگ های آب به ایرانشیلنگ ها با این که در کشورمان به شکل گسترده ای تولید و عرضه می شوند؛ اما بر اساس نیاز بازار، برخی از شرکت های بازرگانی نیز، اقدام به واردات آن می کنند. این شرکت ها محصولات خود را از کشورهای گوناگون تهیه می نمایند که عمدتاً هم چین است. البته نگران مسئله کیفیت نباشید؛ چون کالای چینی اصل هم در بازار زیاد است. 

با همه این ها، شیلنگ های آبی که وارد ایران می شوند، موارد کاربردشان با هم دیگر فرق می کنند. از آن ها می شود در آبیاری زمین های کشاورزی و گلخانه ها استفاده کرد. رستوران و مکان های عمومی را شستشو داد. به انتقال آب از گوشه ای به گوشه ای دیگر پرداخت و موارد زیاد دیگری از این قبیل که کارایی بالای آن را نشان می دهد. 

بهترین شیلنگ هایی را که وارد کنندگان آن را به بازار داخلی عرضه می کنند، از جنس های خوب و مرغوبی ساخته می شوند. در شیلنگ، همان گونه که گفتیم، جنس پلاستیکی که با آن ساخته می شود، بسیار مهم است و هر چه لاستیک مرغوب باشد، کارایی شیلنگ نیز بالا می رود و سبب می شود جنس با کیفیت داشته باشیم. 

اغلب، وارد کنندگان به وسیله شعب و همچنین وب سایت های شان، شیلنگ های آبیاری را در تنوع بالا، توزیع می کنند. فروش شیلنگ آبیاری خارجی را آن ها به شکل گسترده ای انجام می دهند. 

نمایندگی فروش برندهای خارجی شیلنگ آب

نمایندگی فروش برندهای خارجی شیلنگ آبفروش انواع شیلنگ آب خارجی را با برترین برندها، به عهده برخی از نمایندگی های رسمی می باشد. بعضی از شرکت های خارجی، در شهرهای مختلف کشورمان به ویژه پایتخت، شعب رسمی ایجاد کرده اند که از آن طریق شیلنگ های آب را در دسترس مشتریان خود می گذارند.

این شعب، محصولاتی را که ارائه می دهند، در بالاتری سطح کیفی عرضه می کنند و به نوعی تضمین شده به مشتریان خود می فروشند. شما هم اگر نیازی به چنین شیلنگ هایی دارید، می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید و به خرید محصولی مرغوب بپردازید. 

باید گفت، شیلنگ های خارجی نیز مانند نوع ایرانی، دارای کیفیت های متفاوتی است و در پهلوی این، رنگارنگ و دارای قطرهای متفاوتی می باشد. 

ویژگی های بهترین شیلنگ های آب

ویژگی های بهترین شیلنگ های آبشیلنگ های آب با کیفیت، یک سری از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. آن ها را اولاً برندهای معروفی می سازند که تجهیزات کاملاً بروز شده و پیشرفته ای را در اختیار دارند. از طرف دیگر، از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند که هماناً پلاستیک ها مرغوب می باشد. همچنین، سعی دیگر آن ها بر این است که محصولات خود را در تنوع بالای رنگ، قطر، ابعاد و اندازه روانه بازار نمایند. 

اگر می خواهید که یک شیلنگ با دوام آب را تهیه کنید، به بهترین فروشندگان آن در بازار سر بزنید. به راحتی این عرضه کنندگان را می شود پیدا کرد و خرید شیلنگ آب را از آن ها انجام داد. این ارائه دهندگان، نوع ایرانی و خارجی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

عرضه انواع شیلنگ آب pvc

عرضه انواع شیلنگ آب pvcشیلنگ آب PVC یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در این زمینه تا کنون ساخته شده است. موارد کاربرد آن به دلایل گوناگونی وسیع می باشد. اگر نگاهی به زمین های کشاورزی و صنایع مختلفی بیندازیم، بیشتر متوجه می شویم که مالکان زمین ها و صنایع، از این نوع جنس شیلنگ استفاده کرده اند. 

اما چرا باید این گونه از شیلنگ مورد توجه قرار بگیرد و عرضه آن در انواع مختلفی صورت گیرد؟ به این نکات توجه کنید: 

  • با دوام و محکم هستند. 
  • در برابر حرارت مقاوم می باشند. 
  • در برابر کودهای شیمیایی مقاومت دارند. 
  • مقاومت بالایی در برابر برخی از مواد نفتی دارند. 
  • انعطاف پذیری دارند. 
  • و غیره 

استفاده از شیلنگ pvc برای مصارف خانگی

استفاده از شیلنگ pvc برای مصارف خانگیشیلنگ PVC برای مصارف خانگی هم به کار برده می شود. البته نوع سایز آن ها تا اندازه ای با شیلنگ هایی که در کارخانه جات و زمین های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد، فرق دارد. 

این شیلنگ ها که نوعی لوله منعطف دو سر باز می باشند، از قطر کمتری برخوردارند. این شیلنگ ها را عمدتاً در سایز ها ۱٫۲ تا ۲ اینج در بازرا می شود پیدا کرد که مصرف کننده بر حسب نیاز خود، آن را می توانید از برندهای متفاوتی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهد. 

بازار فروش عمده انواع شیلنگ های انتقال آب

بازار فروش عمده انواع شیلنگ های انتقال آبخرید عمده شیلنگ های انتقال آب را می شود از بازارهای گوناگونی انجام داد. در این بازارها، شعبه های شرکت های وارداتی و تولیدی فعالیت می کنند و آن ها در واقع مراجعی می باشند که به صورت کلی شیلنگ ها را عرضه می دارند. 

از آن ها می شود به راحتی هر نوع محصولی را که خواسته باشید در هر کیفیتی به دست آورید. از طرف دیگر، صادرات شیلنگ ایرانی از همین بازارها نیز صورت می گیرد که با توجه به بازرگانی خوب آن، برخی از تاجران این محصول را تهیه کرده و سپس برای صادرات آماده می نمایندد. 

فروشنده بهترین شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزی

فروشنده بهترین شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزیشیلنگ هایی آب که در کشاورزی و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، باید از نوع به خصوصی تولید شده باشند. همان طور که مشاهده کردید، نوع پی وی سی یکی از بهترین جنس ها در این زمینه می باشد. بالا به ویژگی های آن هم اشاره نمودیم. 

فروشنده بهترین شیلنگ های آب صنعتی و کشاورزی را می توان به راحتی از هر شهر و منطقه ای پیدا کرد. از آن ها می شود بهترین برندها را تهیه نمود و در کنار این، به هر اندازه ای که خواسته باشیم، خرید از این فروشندگان امکان پذیر و مقدور می باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت شیلنگ آب | فروشگاه اینترنتی شیلنگ پی وی سی

لیست قیمت شیلنگ آب را به شیوه های متفاوتی می توان به دست آورد. برای نمونه شما می توانید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کرده و قیمت ها را تهیه کنید. البته باید گف

دیدگاهتان را بنویسید