بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ صنعتی / قیمت شیلنگ آب فشار قوی | فروش انواع شیلنگ صنعتی

قیمت شیلنگ آب فشار قوی | فروش انواع شیلنگ صنعتی

شیلنگ های آب فشار قوی، در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرند. از آن ها برای آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی و یا شستشوی ماشین ها در کارواش به کار برده می شود. این ابزار و وسایل، در جاهایی که به انتقال آب با حجم انبوه و فشار زیاد مورد نیاز باشد، بسیار کاربردی و مفید هستند. انواع مختلف این شیلنگ های صنعتی را می توانید در مراکز عرضه و فروش آن ها با قیمت مناسب خریداری نمایید. برای آگاهی از روش خرید و قیمت شیلنگ آب فشار قوی این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

قیمت شیلنگ آب فشار قوی | فروش انواع شیلنگ صنعتی

مرکز تولید انواع شیلنگ های فشار قوی

مرکز تولید انواع شیلنگ های فشار قویدر سال های اخیر مهندسان و صنعت گران داخلی ایران، موفق به ساخت و تولید انواع شیلنگ های فشار قوی با کیفیت مطلوب شده اند. این محصولات و تولیدات ایرانی، علاوه بر بازار های داخلی کشور، در بازار های بین المللی نیز عرضه می گردد.
اکثر کشاورزان، باغبانان، معدن کاران و … برای انجام فعالیت های حرفه ای خویش، به این شیلنگ ها نیاز دارند. اگر شما نیز یکی از خریداران این وسایل می باشید و به دنبال راهی برای خرید آن ها با قیمت به صرفه تر هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به مرکز فروش و عرضه عمده آن ها مراجعه کنید.
در این مراکز، کالا مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف عرضه می شود، به همین دلیل کمترین نرخ و سود را برای فروش آن در نظر می گیرند. اگر شما این شیلنگ ها را در حجم انبوه و زیاد خریداری نمایید، فروشندگان به شما تخفیف های قابل توجهی ارائه می دهند و می توانید کالا را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.

مشخصات انواع شیلنگ های فشار قوی

مشخصات انواع شیلنگ های فشار قویشیلنگ های فشار قوی، انواع و اقسام متنوع و گوناگونی دارند، که از هر یک در موارد خاصی استفاده می گردد. در ادامه به معرفی هر یک و بیان مشخصات آن ها می پردازیم.

مدل های مختلف شیلنگ های فشار قوی:

  • انواع شیلنگ آب (شامل: شیلنگ آب صنعتی، شیلنگ آب خانگی، شیلنگ آب کشاورزی، شیلنگ آب باغبانی، شیلنگ آب کارواش، شیلنگ اتش نشانی. هر یک از این شیلنگ ها، برای انتقال آب در محیط های مختلف و با حجم و میزان گوناگون استفاده می گردد.)
  • شیلنگ سیمان (این شیلنگ ها، در پروژه های عمرانی و مهندسی، برای انتقال شن، ماسه، سیمان و هر ماده ای که ذره های مایع و جامدی دارد مورد استفاده قرار می گیرند.)
  • شیلنگ های سم پاشی (در زمین های کشاورزی یا محیط های صنعتی، برای انتقال و پاشیدن سم های شیمیایی به کار می رود.)
  • شیلنگ فشار قوی دریایی ( از طریق آنها سوخت را به کشتی ها و قایق ها انتقال می دهند.)
  • شیلنگ فشار قوی بخار (برای انتقال دادن بخار آب بسیار داغ با فشار زیاد.)
  • شیلنگ های بتن ( با آنها موادی مثل دوغاب، بتن، گچ و … را منتقل می سازند.)
  • شیلنگ های فشار قوی پمپ بنزینی (مخصوص انتقال بنزین به خودرو ها است.)

مهمترین کاربردهای شیلنگ های فشار قوی

مهمترین کاربردهای شیلنگ های فشار قویشیلنگ های فشار قوی، کاربردهای مختلف و گوناگونی دارند که مهمترین آنها، استفاده به صورت شیلنگ آبیاری می باشد. از شیلنگ ها برای انتقال دادن آب با حجم و فشار بالا در محیط های متعددی به کار برده می شود. از جمله:

  • سازمان آتش نشانی برای خاموش کردن آتش و اطفا حریق
  • سیستم های شستشوی ماشین و خودرو و یا کارواش ها
  • قالیشویی و فرش شویی ها
  • زمین ها و باغات کشاورزی برای آبیاری محصولات و درختان

اگر شما برای هر یک از کاربرد های گفته شده، قصد خرید شیلنگ آب با فشار بالا را دارید، بهترین و مطمئن ترین راه، مراجعه کردن به مرکز فروش انواع شیلنگ صنعتی و فشار قوی است. تولید کنندگان این محصولات، آنها را در حجم انبوه و با قیمت کارخانه، به نمایندگان پخش ارائه می دهند تا در سراسر کشور توزیع نمایند.
نمایندگی ها و شرکت های پخش و فروش نیز، محصول را به صورت عمده و یا جزئی، با قیمت مناسب و سود اندک در اختیار متقاضیان قرار می دهند. بسیاری از این مراکز، محصولات را با تخفیف و نرخ فوق العاده به فروش می رسانند. با خرید کالا از فروشنده اصلی آن، باعث می شوید که دست دلالان از معامله کوتاه گردد و این هم به نفع شماست و هم به نفع فروشندگان.

واردات شیلنگ های فشار قوی خارجی

واردات شیلنگ های فشار قوی خارجیبسیاری از شرکت های تجاری و بازرگانی در داخل کشور، به واردات شیلنگ آب فشار قوی خارجی در مدل های متنوع می پردازند. این موسسات، انواع شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک را از چندین کشور مختلف به صورت گسترده خریداری کرده، سپس از راه مرز های زمینی و یا دریایی، وارد کشور می کنند.
در داخل ایران، این محصولات از طریق شرکت های پخش رسمی و معتبری با ضمانت نامه و اعتبار اصل بودن به مشتریان ارائه می شود. به این ترتیب، مصرف کننده می تواند از خدمات پس از فروش محصول بهره مند گردد و مطمئن باشد که جنس اورجینال را خریداری کرده است.
عمده ترین واردات در زمینه شیلنگ های صنعتی و اتصالات و تجهیزات جانبی آن ها از آلمان و امریکا صورت می گیرد. برای سفارش و خرید این محصولات، چند راه وجود دارد:

  • مراجعه به شرکت پخش رسمی شیلنگ فشار قوی خارجی
  • خرید محصول از فروشگاه های معتبر تجهیزات صنعتی و آبیاری
  • خرید آن ها از وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین عرضه کننده این وسایل

بهترین و راحت ترین راه، سفارش و خرید از طریق فروشگاه های مجازی و اینترنتی است. چرا که با بیشترین سرعت و کمترین هزینه انجام می شود.

نمایندگی فروش برندهای خارجی شیلنگ در ایران

نمایندگی فروش برندهای خارجی شیلنگ در ایرانبرای خرید انواع شیلنگ با مارک و برند خارجی اصل و اورجینال، باید همواره به نمایندگی های مجاز و رسمی فروش آن ها در سراسر ایران مراجعه کنید. چون معمولا هر محصول خارجی یک یا چند نمونه فیک و تقلبی دارد که ممکن است شما را در انتخاب و خرید سردرگرم کند.
اگر می خواهید محصول با کیفیت و مرغوب اصلی را تهیه نمایید، باید مراقب باشید که در دام افراد سودجو و نمونه های کپی شده گرفتار نشوید. چون مسلما پرداخت هزینه برای خرید آن ها، به منزله دور ریختن پولتان خواهد بود.  به همین دلیل، تجار همیشه محصولات وارداتی را در اختیار مراکز معتبر برای فروش قرار می دهند. چرا که هر محصول فیک، ضربه ای به نام و اعتبار تولید کنندگان و فروشندگان محصولات اصل وارد می کند.

شرکت پخش انواع شیلنگ در سراسر کشور

شرکت پخش انواع شیلنگ در سراسر کشورشرکت ها و موسسات پخش، انواع و اقسام شیلنگ را در فروشگاه های سراسر کشور، برای فروش توزیع می نمایند. این شرکت ها محصولات را به صورت عمده به خرده فروشان ارائه می دهند و سپس فروشندگان آن ها را به صورت جزئی و تکی با سود بیشتری به فروش می رسانند.

انواع شیلنگ آب

  • شیلنگ پارچه ای آب
  • شیلنگ آب برزنتی ( از شیلنگ برزنتی بیشتر در آتش نشانی ها استفاده می شود)
  • شیلنگ پلاستیکی آب

ارسال سریع انواع شیلنگ با بهترین قیمت

ارسال سریع انواع شیلنگ با بهترین قیمتشرکت های عرضه کننده انواع شیلنگ، آن ها را در بستر فضای مجازی برای فروش ارائه می دهند تا بتوانند هر چه بیشتر و بهتر به مشتریان خود خدمت رسانی کنند. به علاوه استفاده کردن از این بازار های مجازی، باعث می شود که کالا در تمام دنیا به نمایش و فروش گذاشته شود که سود آوری بالایی برای آن ها خواهد داشت.
مشتریان با مراجعه کردن به این وب سایت ها می توانند به صورت غیر حضوری، بدون نیاز به مراجعه به مراکز فروش، از داخل اتاق کارشان، در کمترین زمان ممکن، خیلی راحت و سریع این محصولات را در هر اندازه و تعدادی که می خواهند، سفارش دهند. نکته مثبتی که وجود دارد، ارسال سریع کالا با بهترین قیمت برای مشتری است.
شرکت پخش و فروشندگان، شیلنگ ها را با ماشین های حمل بار، به سرعت برای مشتریان خود،  در هر نقطه ای از کشور که باشند ارسال می نمایند و آن ها می توانند محصول را در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند. به این ترتیب، زحمت حمل و نقل و جابجایی کالا و هزینه ای آن نیز از دوش خریداران برداشته می شود.

فروشنده انواع شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک

فروشنده انواع شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیکانواع شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک را می توانید از موسسات و نمایندگی های توزیع کننده و فروشنده معتبر خریداری نمایید. این شیلنگ ها با اتصالات و بست های مورد نیازشان به مشتریان ارائه می شوند و در صورتی خرید انبوه با ارزان ترین قیمت به فروش می رسند.
شیلنگ های هیدوریکی که دارای بست های متحرک و یا ثابت هستند، برای منتقل ساختن مایعات در حجم های مختلف استفاده می گردند. بر همین اساس به چهار گروه تقسیم بندی شده اند:

  • شیلنگ هیدرولیکی فشار بالا (در حجم و مقیاس های خیلی زیاد استفاده می شوند)
  • شیلنگ هیدرولیکی فشار متوسط (روغن ها و مایعات را منتقل می کنند)
  • شیلنگ هیدرولیکی فشار ضعیف (از جنس پلاستیک های روشن و شفاف با حالت فنری ساخته می شوند.)
  • شیلنگ هیدرولیکی اتصالی ( در آن ها بست و سر شیلنگ به کار نمی رود.)

برای آگاهی از مشخصات و ویژگی های هر یک از این شیلنگ ها می توانید با مدیران فروش آنها مشورت کنید و یا به جستجو در سایت های انترنتی مربوطه بپردازید و سپس با توجه به نیاز خود، آن ها را برای خرید انتخاب کنید.
امروزه صنعت گران و مهندسان داخلی با تولید شیلنگ آب هیدرولیک و پنوماتیک در مدل های مختلف توانسته اند نیاز های داخلی کشور را تا حد زیادی برآورده کرده و ما را از خرید و واردات محصولات خارجی بی نیاز سازند. برای خرید تولیدات ایرانی می توانید به شرکت های پخش کننده آن ها مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که این محصولات، هم مرغوبیت مطلوبی دارند و هم با قیمت های مناسب و ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی عرضه می گردند.

آشنایی با انواع شیلنگ های فشار قوی

آشنایی با انواع شیلنگ های فشار قویاگر قصد خرید شیلنگ های فشار قوی را دارید و می خواهید از انواع مدل های آن و کاربرد و موارد استفاده آن ها مطلع شوید، می توانید به جستجو کردن در فضای مجازی بپردازید تا به وب سایت های مربوطه وارد شوید. در این سایت ها امکان آشنایی کامل با نمونه های مختلف این محصولات برای شما وجود دارد.
اطلاعات کامل و جامعی در باره هر مدل، مواد اولیه بکار رفته در آن ها، روش ساخت، شیوه استفاده، نوع کاربرد و اتصالات لازم برای آن در اینترنت وجود دارد. که شما با مطالعه دقیق و بررسی این مطالب می توانید، به شناخت کاملی درباره موضوع دست یابید. سپس با مقایسه نمونه های موجود و در نظر گرفتن نوع نیاز خود، کالای مورد نظر را برای خرید انتخاب کنید.
یک راه دیگر برای رسیدن به این آگاهی و شناخت، این است که با متخصصان این حرفه، فروشندگان و مصرف کنندگان آن ها مشورت کنید. این افراد نیز می توانند کمک بسیاری برای این انتخاب به شما بکنند.

پرفروش ترین شیلنگ های فشار قوی صنعتی

پرفروش ترین شیلنگ های فشار قوی صنعتیبرای اطلاع از پرفروش ترین و محبوب ترین برند و مدل شیلنگ های فشار قوی صنعتی در بازار های داخلی کشور، باید با مدیران و نمایندگان پخش کننده آن ها در این زمینه مشورت کنید. این افراد هستند که محصول را به  متقاضی و خریدار ارائه می دهند و بهتر از هر کسی از میزان تقاضای هر یک در کشور با خبر هستند.
هر چه میزان تقاضای یک جنس و فروش آن در بین مردم بیشتر باشد، نشان دهنده رضایت مشتری از عملکرد و کیفیت آن است. کالای نامرغوب و بی کیفیت دیر یا زود از چرخه خرید و فروش افراد کنار گذاشته می شود. زیرا همه می خواهند در برابر پولی که می پردازند یک محصول خوب دریافت کنند تا ارزش این هزینه را داشته باشد. پس برای اینکه بهترین مدل شیلنگ را انتخاب کنید، یک راه آن بررسی میزان خرید و فروش محصول در بازار است.

لیست قیمت انواع شیلنگ های فشار قوی

لیست قیمت انواع شیلنگ های فشار قویبرای اطلاع و آگاهی از آخرین و به روز ترین لیست قیمت انواع شیلنگ های فشار قوی و نوسانات نرخ آن در بازار های داخلی و خارجی، بهترین راه کار این است که به یکی از شعب نمایندگی پخش و فروش شیلنگ آب در کشور مراجعه کنید. این شرکت ها در تمام نقاط کشور شعب فعال و دفاتر نمایندگی برای ارائه خدمات به مردم ایران دارند.
به این ترتیب دسترسی به آن ها برای همه فراهم است. علاوه بر این، از طریق تلفن های این موسسات نیز می توان با بخش های فروش و پشتیبانی آن ها ارتباط برقرار کرد و پاسخ سوالات را از آن ها پرسید.

عرضه عنواع شیلنگ های pvc

عرضه عنواع شیلنگ های pvcیک نمونه از شیلنگ های آب که با تکنولوژی های پیشرفته روز طراحی و ساخته شده است، شیلنگ های pvc هستند. این شیلنگ ها، از موادی ساخته می شوند، که خاصیت عایقی خیلی زیادی دارند و به هیچ وجه رطوبت را از خود عبور نمی دهند. همچنین میزان مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته اند.
برای خرید و تهیه انواع شیلنگ های پی وی سی، در حجم مختلف، می توانید به شرکت های پخش و فروش این محصولات در سراسر کشور مراجعه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید