بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آبیاری / قیمت شیلنگ آبیاری | عرضه عمده شیلنگ کشاورزی

قیمت شیلنگ آبیاری | عرضه عمده شیلنگ کشاورزی

قیمت شیلنگ آبیاری را می توان از راه های مختلفی به دست آورد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این گونه از محصول، بر اساس یک سری از مسائل، قیمت های متفاوتی دارد. در بازار کنونی نیز، کمتر فروشگاهی پیدا می شود که نرخ ثابتی را اعلام کند. در همین حال، عرضه عمده شیلنگ کشاورزی که یکی از انواع شیلنگ های آبیاری می باشد، از جانب کارخانه ها و شرکت هایی که وارد کننده این نوع از کالا هستند، انجام می شود. قیمت عمده با نرخ جزئی این محصول تفاوت زیادی دارد. 

قیمت شیلنگ آبیاری | عرضه عمده شیلنگ کشاورزی

کارخانه تولیدی انواع شیلنگ های آبیاری

کارخانه تولیدی انواع شیلنگ های آبیاریکارخانه تولیدی انواع شیلنگ های آبیاری، محصولات خود را از مواد اولیه گوناگونی تولید می کند. در این جا باید متذکر شد که این گونه از محصول را می شود در جنس های پلاستیکی و فلزی پیدا کرد که نوع پلاستیکی آن کاربرد بیشتری دارد. به همین دلیل اکثر شرکت های تولیدی، نوع پلاستیکی لوله های آبیاری را تولید می کنند. 

اما نوع لوله های فلزی، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل زنگ خوردگی و همچنین عمر کم آن می باشد که ممکن است به گیاه و یا مکان های مختلفی آسیب برساند. 

روی هم رفته، کارخانه های تولیدی ای که در گوشه و کنار ایران فعالیت می کنند، سعی شان بر این است تا بتوانند محصولاتی را روانه بازار کنند که از جمله بهترین ها باشد. محصول با کیفیت، از فروش خوبی هم برخوردار می گیردد؛ زیرا که خریداران متفاوتی پیدا می کند و از هر گوشه ای کشور برای این گونه از محصول اقدام می کنند. 

شیلنگ های آبیاری مرغوب کارخانه جات ایرانی را می توانید با مراجعه به مرکز خرید شیلنگ در هر جایی که زندگی می نمایید، به دست آورید. همچنین نمایندگی فروش شیلنگ تولیدی ها هم در جای جای کشورمان فعالیت می کنند. کارخانه شیلنگ سازی برای فروش بیشتر، سایت های مختلفی را هم راه اندازی می نماید. 

معرفی مدل های مختلف شیلنگ های آبیاری

معرفی مدل های مختلف شیلنگ های آبیاریمدل های مختلفی از شیلنگ های آبیاری در بازار وجود دارد که هر کدام شان دارای کاربردهای متفاوتی هستند. تولید انواع شیلنگ آبیاری را کارخانه هایی انجام می دهند که به خوبی بازار را بررسی کرده اند و می دانند که مصرف کنندگان در چه مکان هایی از آن استفاده می نمایند. در کنار این، باید گفت که این محصول در این مدل ها عرضه می شود: 

  • انواع شیلنگ باغبانی که به صورت قطره ای و بارانی می شود از آن استفاده کرد. 
  • انواع شیلنگ کشاورزی که این هم به همین طریق کاربرد دارد. 
  • شیلنگ های گلخانه ای هم که دارای سایزهای متفاوتی می باشند. 

هر یک از این شیلنگ ها از جنس های مختلفی تولید شده اند. اگر قصد خرید شیلنگ باغبانی و یا خرید شیلنگ کشاورزی را دارید، باید به نوع و جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا که این گونه خواهید توانست از مرکز فروش شیلنگ باغبانی و کشاورزی بهترین محصول را تهیه کنید. تنوع در مدل را می توان به وضوح در بازار مشاهده کرد. 

بهترین برندهای ایرانی شیلنگ های آبیاری

بهترین برندهای ایرانی شیلنگ های آبیاریبهترین برندهای ایرانی شیلنگ های آبیاری، محصولی را به بازار ارائه می دهند که از کیفیت بالایی برخوردار است و در همین حال موارد کاربرد متفاوتی را هم در بر دارد. در کشورمان برندهای مختلفی وجود دارند که فعالیت می کنند. آنان بهترین نوع شیلنگ ها را تولید می کنند و روانه بازار خرید و فروش محصولات این چنینی می نمایند. 

اگر قصد خرید بهترن شیلنگ ها را دارید، پس بهتر است که به فروشگاه های مختلفی سر بزنید و نوع برندی را که انتخاب کرده اید و از دید شما محصولاتش با کیفیت و مرغوب است را خریداری کنید. برندهای معتبر و معروف ایرانی، شیلنگ های خود را در مدل های متنوعی هم تولید می کنند که باعث گردیده در بازار تنوع کالای بیشتری به چشم بیاید. 

از جانب دیگر برندها به وسیله نمایندگی ها و سایت های اینترنتی ای که در اختیار دارند، محصولات شان را ارائه می دهند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

شما به عنوان خریدار می توانید خرید شیلنگ آبیاری بهترین نوع و مدل را که کاربرد زیادی در امور کاری شما دارد، انجام دهید. نمایندگی ها و سایت های اینترنتی این بنرندها در کار فروش عمده و جزئی محصولات کارخانه تولیدی می باشند و با قیمت های مناسبی هم مشغول فروش این نوع از کالا می باشند. 

مشخصات شیلنگ های آبیاری قطره ای

مشخصات شیلنگ های آبیاری قطره ایشیلنگ آبیاری قطره ای، از جمله محصولات کاربردی در کشاورزی و باغداری به شمار می رود. از این کالا، اغلب کشاورزان در حال حاضر استفاده می کنند. این شیلنگ ها را کارخانه های متفاوتی در اندازه ها و قطرهای گوناگونی تولید می کنند که این باعث می شود تا هر کشاورزی و باغداری بتواند به راحتی هر گونه از شیلنگی را که لازم دارد بخرد. 

شیلنگ های آبیاری قطره ای رنگ های متفاوتی نیز دارای می باشند. در هر صورت شما با مشخصاتی که در پایین برای تان ارائه می دهیم، می توانید این شیلنگ را تهیه کنید: 

  1. دارای بودن کیفیت مطلوب  
  2. انعطاف پذیری بالا 
  3. عمر طولانی 
  4. عدم فرسودگی و پوسیدگی در میان آب و کودهای شیمیایی 
  5. سبک و قابل حمل به هر منطقه از کشتزار، باغ یا گلخانه 

قیمت فروش انواع شیلنگ در بازار

قیمت فروش انواع شیلنگ در بازارقیمت فروش انواع شیلنگ در بازار، بستگی به مواد مختلفی دارد. در این جا می توان به کیفیت، برند تولید کننده، طرح و اندازه، قطر شیلنگ و نوع خرید مصرف کننده اشاره کرد. هر کدام از این موارد می توانند در تعیین قیمت، تأثیر گذار باشند. از جانب دیگر با مراجعه به فروشگاه های گوناگونی می توانید تازه ترین قیمت ها را به دست آورید. 

طبیعتاً در این گونه از فروشگاه ها، قیمت کالایی که از کیفیت بالاتری برخوردار است، بیشتر می باشد. از این فروشگاه ها خواهید توانست که قیمت شیلنگ باغبانی و قیمت شیلنگ کشاورزی را که هر کدام از آنان تا اندازه ای ممکن است متفاوت باشند، تهیه کرده و در صورتی که نیاز به این محصولات داشته باشید، آن را بخرید. 

برای تهیه قیمت ها می شود به فروشگاه های آنلاین گوناگون هم مراجعه نمایید. شما در این سایت ها قیمت های جدید را به وضوح مشاهده خواهید کرد. اگر قیمت ها درج نشده بودند می توانید با شماره هایی که ارائه گردیده تماس برقرار نمایید و هم تازهر ترین قیمت ها را تهیه کنید و هم این که خرید خود را با تلفن به فروشنده سفارش دهید. 

شیلنگ های مخصوص آبیاری و انتقال آب کشاورزی

شیلنگ های مخصوص آبیاری و انتقال آب کشاورزیشیلنگ های مخصوص آبیاری و انتقال آب کشاورزی، نوعی خاص از محصول می باشند. این گونه از شیلنگ ها دارای قطرها متفاوتی هستند. برای مثال شما اگر نیاز به حجم آب بالایی برای سرازیر شدن به زمین زیر کشت خود داشته باشید، بایستی از شیلنگ هایی استفاده کنید که قطر و سایز بیشتری دارند. 

اما برای آبیاری قطره ای، نیاز به شیلنگ ها باریک تر می باشد. همچنین باید نوعی از شیلنگ را بکار ببرید که قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. 

در هر حال، راه های مختلفی وجود دارد که شما بتوانید شیلنگ ها مخصوص این کار را تهیه کنید. فروش شیلنگ آبیاری به منظور انتقال آب را مراکز مختلفی انجام می دهند. از این مراکز می توان به صورت جزئی و کلی محصول مورد نظر را تهیه نمود و از طرف دیگر، نوع خارجی یا ایرانی آن را هم خریداری کرد. 

عرضه انواع شیلنگ های آبیاری خانگی و کشاورزی

عرضه انواع شیلنگ های آبیاری خانگی و کشاورزیعرضه انواع شیلنگ های آبیاری خانگی و کشاورزی، از جانب شرکت های مختلفی صورت می گیرد. این شرکت ها که برخی از آنان در کار واردات انواع شیلنگ می باشند، از طرق متفاوتی، محصول شان را عرضه می کنند. در کنار این شرکت های تولیدی هم سعی می نمایند به وسیله نمایندگی هایی که دارند، شیلنگ ها را پخش و توزیع کنند. 

شیلنگ های آبیاری خانگی و کشاورزی از جنس های مختلفی تولید می شوند. بایستی گفت که شیلنگ های کشاورزی جنس های شان مقاوم تر از شیلنگ های خانگی می باشد؛ زیرا که موارد کاربردشان بیشتری می باشد و در همین حال در بسترهای کشت گوناگونی، گذاشته می شوند. 

عرضه این محصولات از طریق سایت های معتبر هم انجام می شود. در این سایت ها بهترین کالاها را می توانید بیابید و اقدام به خریدشان کنید. 

شرکت پخش شیلنگ های آبیاری به سراسر کشور

شرکت پخش شیلنگ های آبیاری به سراسر کشورشرکت پخش شیلنگ ها آبیاری به سراسر کشور، شیوه های گوناگونی را در پیش می گیرد تا بتواند، شیلنگ ها را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. این شرکت ها می توانند تولیدی ها و یا گروه های بازرگانی مختلفی باشند. آنان هستند که محصولات خود را به وسیله زمین و هوا به سر تا سر ایران توزیع و پخش می کنند. 

برخی از این تولیدی ها، برای توزیع محصول خود از شرکت های بازرگانی و حمل و نقل استفاده می کنند. این گونه می توانند تا اندازه ای هزینه های خود را کاهش دهند و در همین حال در زودترین فرصت ممکن، کالا را در دسترس مشتریان خود قرار دهند. 

البته شرکت های پخش به صورت آنلاین نیز شیلنگ های آبیاری را توزیع می کنند. آنان در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند و همین که سفارشی به دست شان برسد، آن را آماده نموده و سپس ارسال می کنند. 

در هر صورت باید گفت که شرکت های گوناگونی در این عرصه فعال می باشند و سعی شان بر این است که محصول را به شکل سالم و درست به دست مشتریان برسانند. 

توزیع عمده انواع شیلنگ آبیاری با بهترین کیفیت

توزیع عمده انواع شیلنگ آبیاری با بهترین کیفیتتوزیع عمده انواع شیلنگ آبیاری با بهترین کیفیت، باعث می گردد تا مصرف کنندگان با قیمت های کمتری، محصول را به دست آورند. 

شرکت هایی که در کار تولید و واردات انواع شیلنگ ها می باشند، بهترین محصول شان را برای توزیع، به نقاط متفاوتی از کشور ارسال می کنند. از طیق شعبه هایی که ایجاد کرده اند نیز به صورت عمده توزیع را میان خریداران انجام می دهند. شیلنگ ها انواع مختلفی را دارا هستند و به همین دلیل مصرف کنندگان هم متنوع می باشند. 

با همه این ها باید گفت که توزیع کلی این محصول هم از راه های متفاوتی انجام می شود که خریداران هر کدام که مقرون به صرفه باشد، برای تهیه شیلنگ انتخاب می کند. 

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های آبیاری وارداتی

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های آبیاری وارداتینمایندگی فروش انواع شیلنگ های آبیاری وارداتی، کالا را از پس از این که وارد کشور شد، به صورت سراسری به فروش می گذارد. نمایندگی ها عمدتاً در کلان شهر ها مستقر می باشند. آنان در کار توزیع و پخش، ارائه خدمات گوناگون و همچنین پذیرش سفارش مشتریان می باشند. 

خرید از کالای خارجی از نمایندگی ها مزیت های گوناگونی دارد که به این شرح می باشد: 

  • شیلنگ های اصل را عرضه می کنند. 
  • برندهای مطرحی را به فروش می رسانند. 
  • خدمات پس از فروش ارائه می دهند. 
  • کالا را از هر نظری کاملاً تضمین شده در اختیار مشتریان شان قرار می دهند. 

مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ های آبیاری

مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ های آبیاریاز مرجع خرید و فروش انواع شیلنگ های آبیاری، می توان بهتر و با کیفیت ترین نوع شیلنگ ها را خریداری کرد. 

مراجع می توانند بازارهای فروش شیلنگ باشند یا شرکت هایی که در کار تولید و واردات این محصول هستند. هر کدام از این ها انواع شیلنگ ها را در کیفیت ها، متراژ مختلف و اندازه های گوناگونی عرضه می دارند. از این مراجع می توان به گونه کلی و جزئی، خرید را انجام داد. 

در همین حال بایستی به این نکته هم اشاره کرد که یکی از مراجع اصلی در این زمینه، سایت های اینترنتی می باشند. در چند سال اخیر که اینترنت دیگر تقریباً سراسر شده و هر کسی حتی در دور دست ترین مناطق می تواند به آن دسترسی داشته باشد، شرکت ها محصولات خود را از این مسیر به دست مشتریان می رسانند. 

پس اگر به دنبال مرجع با اعتبار فروش شیلنگ کشاورزی و دیگر انواع این محصول می گردید، به سایت های معتبر سر بزنید و اقدام به خرید محصول نمایید. 

فروش عمده شیلنگ های آبیاری، باغبانی و کشاورزی

فروش عمده شیلنگ های آبیاری، باغبانی و کشاورزیفروش عمده شیلنگ های آبیاری، باغبانی و کشاورزی را در گام نخست کاخانجات انجام می دهند. این کارخانه ها همان طور که گفته شد در اقصی نقاط کشورمان فعالیت می کنند تولید کننده اصلی این گونه از محصولات می باشند. 

کارخانه ها از طریق نمایندگی ها و دفاتر فروشی که در شهرهای گوناگون دارند، شیلنگ ها را توزیع و پخش می کنند. گام دوم را همین شعبات فروش بر می دارند که کار فروش عمده را با تبلیغات و بازاریابی بیشتر، انجام می دهند. 

البته شرکت های معتبر که دارای سایت های رسمی ای نیز می باشند، از همین طریق هم محصولاتی را که تولید می کنند، به صورت کلی می فروشند. مشتری این گونه بدون که این نیاز به مراجعه حضوری باشد، محصول را در هر جایی که ساکن است خریداری می نماید و پس از مدت زمان تعیین شده آن را تحویل می گیرد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید